piątek, lutego 16, 2018

Straszny nietoperz


Mojemu synowi podobają się nietoperze. Mysz ze skrzydłami, która lata, ma wbudowany sonar i śpi do góry nogami - to rzeczywiście brzmi interesująco. W związku z tym wyszukałem w czeluściach szuflady i pomalowałem nietoperza z Warhammera Questa. Niestety, nietoperz okazał się być za straszny i za mało kolorowy jak na gust dwulatka:D

***

My son likes bats. A mouse with wings that flies, has an integrated sonar and sleeps with its feet above its head - well, that sounds interesting indeed. So I've found a Warhammer Quest bat in my stack and painted it. Unfortunately it turned out to be too scary and not colourful enough for a 2 year old:D


***









15 komentarzy:

  1. Trzeba było pomalować na różowo ;P Jak ja za dawnych czasów ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różowo to raczej dla dziewczynek ;)

      Usuń
    2. Mańkowi się pewnie pokiełbasiło, bo ma córkę;)

      Usuń
  2. Nietoperz super. Natomiast o gustach dwulatków nie dyskutuje... na szczęście mam ten etap już za sobą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwulatek dwulatkiem, obawiam się, że na późniejszych etapach może być znacznie gorzej:D

      Usuń
  3. Mam trochę więcej niż 2 lata i mi się podoba, więc może wystarczy poczekać z wręczeniem prezentu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz, że jak się zestarzeje będzie mniej marudził? Może i tak;)

      Usuń
  4. Genialne te nietoperze z WH Questa, a zwłaszcza ich rozdziawione, wkurzone i złośliwe mordki! Szkoda, że z tego zestawu mam tylko szczury i pajączki, a nietoperzy w domowym zapasie zabrakło :(.

    Bardzo mi się podoba ten okaz w malowaniu Twojego autorstwa, również podstawka bardzo zacna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dzięki bardzo. Szczurki z Questa są spoko, pajączki trochę mniej mi podchodzą, ale nietoperze to niekwestionowani liderzy:)

      Usuń
  5. Straszny? Bez przesady, jak dla mnie bardzo sympatyczny! Jeszcze się uśmiecha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i od razu wiadomo, że masz więcej niż 2 lata ;)

      Usuń